Najskuteczniejsze narzędzia do e-mail marketingu dla małych firm
Wśród strategii wykorzystywanych przez firmy na całym świecie, email marketing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi w docieraniu do odbiorców bez względu na to, na jakim etapie lejka sprzedażowego znajdują się Twoi potencjalni klienci. Obecnie na świecie jest zarejestrowanych 4,3 miliarda użytkowników poczty elektronicznej. Teraz pewnie zastanawiasz się, czy nawet małe firmy mogą wykorzystać tę strategię marketingową.
Prosta odpowiedź na to pytanie brzmi: tak.
Email marketing działa poprzez dotarcie do odbiorców poprzez ich e-maile. Dlatego jest to doskonała strategia marketingowa dla szybkiego rozwoju biznesu , ponieważ miliardy e-maili są wysyłane i czytane każdego dnia.
Czyniąc e-mail marketing realną strategią marketingową dla małych firm, należy wziąć pod uwagę kilka czynników przy wyborze idealnego narzędzia dla niego.
- Koszt. Istnieje wiele narzędzi do email marketingu w dzisiejszych czasach i zapewniają one niezliczoną ilość funkcjonalności, które pomagają marketerom na wiele sposobów. Zazwyczaj narzędzia te mają system poziomów, z których subskrybenci mogą wybierać. Małe firmy zazwyczaj potrzebują najwięcej z darmowych zasobów, które mogą wykorzystać do rozpoczęcia swoich kampanii email marketingowych.
- Funkcjonalność. Email marketing może być skomplikowany i przytłaczający dla właścicieli małych firm, którzy dopiero zaczynają na wielu platformach, takich jak Amazon. Czasami marketerzy mają wymagania, które muszą być spełnione przez wyspecjalizowane funkcjonalności. Na przykład należy wdrożyć interaktywny układ wiadomości e-mail.
Narzędzia mogą, ale nie muszą mieć możliwości realizacji Twoich wymagań dotyczących projektowania wiadomości e-mail lub są zbyt trudne do nawigacji dla początkujących.
- Niezawodność. Jest to pojęcie zbiorcze określające czas pracy narzędzia i jego ogólną obsługę. Marketerzy regularnie prowadzą kampanie emailowe, a opóźnienia mogą je potencjalnie wstrzymywać. Świetny uptime i dokładne raporty metryczne pomagają utrzymać spójne i ciągłe kampanie przez długi czas.
Mając na uwadze wszystkie te czynniki, oto lista najbardziej efektywnych narzędzi do email marketingu, z których mogą korzystać małe firmy.
5 narzędzi do email marketingu dla twojej małej firmy
1. Mailchimp
Najpopularniejsze na tej liście narzędzi do email marketingu, Mailchimp, oferuje kompleksowe rozwiązanie marketingowe skupione na email marketingu i automatyzacji. Ma tysiące pięknych szablonów e-maili, z których mogą wybierać początkujący w e-mail marketingu, plus ma darmową wersję, od której mogą zacząć małe firmy.
Poziomy cenowe
Darmowa za 0$, Essentials za 9,99$, Standard za 17,99$ i Premium za 299,99$.
Włączenia
- Bezpłatny tier: Marketing wielokanałowy, automatyzacja wysokiej klasy, podstawowe szablony i marketingowy CRM
- Essentials: Tysiące szablonów wiadomości e-mail, testy A/B, niestandardowy branding idealny dla Amazon Brand Protection, 24/7 wsparcie klienta
- Standard: Zaawansowana automatyzacja i wgląd w odbiorców, opcja retargetingu
- Premium: Testy wielowariantowe, zaawansowana segmentacja, wsparcie telefoniczne, nieograniczona liczba miejsc i dostęp oparty na rolach
Popularne przypadki użycia
Mailchimp to świetna opcja dla każdego, kto staje się wielkim przedsiębiorcą, który korzysta z marketingu e-mailowego. Okazało się, że jest to jedna z największych nazw w marketingu e-mailowym ze względu na konsekwentnie doskonałą platformę z opcją freemium. Niezależnie od tego, jakie jest twoje obecne doświadczenie w marketingu e-mailowym, może zapewnić rozwiązania, które pasują do twoich potrzeb.
2. Sendinblue
Dla małych firm, które chcą zanurzyć palce w e-mail marketingu, Sendinblue może być najlepszą opcją. Darmowa wersja tej platformy marketingowej pozwala małym firmom wysyłać e-maile do 300 dziennie, co wystarczy, aby rozpocząć kampanię e-mailową. Ma również kilka dodatkowych funkcji, takich jak marketing FB i wsparcie telefoniczne, aby skierować się do innych kanałów marketingowych.
Poziomy cenowe
Free za 0$, Lite za 25$, Premium za 65$ i Enterprise za podstawę wyceny
Włączenia
- Free: Nieograniczone kontakty, 300 e-maili/dzień, i funkcja czatu dla jednego użytkownika
- Lite: limit 100 000 wiadomości e-mail miesięcznie i obsługa poczty elektronicznej, a dodatki Lite+ obejmują testowanie A/B, zaawansowane statystyki i możliwość usunięcia logo Sendinblue
- Premium: Automatyzacja marketingu, dostęp dla wielu użytkowników, strony docelowe, wsparcie telefoniczne i reklamy na Facebooku.
- Enterprise: Dostęp do 10+ użytkowników, niestandardowy wolumen e-maili, priorytetowa wysyłka, 20+ stron docelowych, menedżer sukcesu klienta, priorytetowe wsparcie i wiele innych.
Popularne przypadki użycia
Sendinblue to niesamowity wybór narzędzia dla firm wszystkich rozmiarów. Obsługuje praktycznie każdy email marketing i automatyzację w lejku sprzedaży. Ceny są również rozsądne, a małe firmy mogą skorzystać z darmowej wersji, aby zacząć docierać do odbiorców za pośrednictwem swoich e-maili.
3. Campaign Monitor
Małe firmy mogą mieć niewielkie zasoby, jeśli chodzi o tworzenie wyrafinowanych e-maili. Nie ma obaw, ponieważ Campaign Monitor rozwiązuje ten problem, oferując łatwy w użyciu, przeciągany i upuszczany układ projektowania, który pozwala każdemu stworzyć piękne i estetyczne e-maile.
Poziomy cenowe
Podstawowy za 9$, Nieograniczony za 29$ i Premier za 149$ miesięcznie.
Włączenia
- Podstawowy: 2500 wiadomości miesięcznie, szablony wiadomości, testy A/B, optymalizacja mobilna, raportowanie w czasie rzeczywistym, dynamiczna treść, dostęp do API, email marketing CRM, wsparcie emailowe
- Unlimited: Nieograniczona liczba e-maili miesięcznie, licznik czasu, wysyłanie w strefie czasowej, priorytetowe wsparcie e-mailowe.
- Premier: Zaawansowane segmenty zaangażowania, optymalizacja czasu wysyłania, blokada sekcji e-mail, zaawansowane śledzenie linków, premierowe wsparcie e-mailowe i wsparcie telefoniczne.
Popularne przypadki użycia
Chociaż nie ma darmowej wersji dla małych firm z ograniczonymi zasobami pieniężnymi, podstawowy plan Campaign Monitora daje już solidne wsparcie dla potrzeb email marketingu. Ponadto, podstawowy plan jest więcej niż wystarczający, aby zbadać email marketing i wypróbować jego ROI po miesiącu.
4. Constant Contact
Constant Contact może zaskoczyć Cię na początku, ponieważ oferuje tylko 2 plany tier dla swoich zainteresowanych marketerów. Jednak nie zniechęcaj się brakiem opcji pakietowych, ponieważ oferuje holistyczne podejście do kierowania odbiorców poprzez łączenie e-mail marketingu i marketingu w mediach społecznościowych.
Poziomy cen
Core na $ 9 i Plus na $ 45 za miesiąc
Włączenia
- Core: 300+ szablonów e-mail, narzędzia do powiększania listy klientów, narzędzia SMM, raportowanie w czasie rzeczywistym, telefon na żywo i wsparcie na czacie
- Plus: dodatkowe narzędzia do rozwoju listy, zautomatyzowane e-maile, automatycznie generowane segmenty, raportowanie konwersji i sprzedaży, spersonalizowana rozmowa wstępna
Popularne przypadki użycia
Constant Contact jest opłacalną opcją dla małych firm, ponieważ oferuje 60-dniową bezpłatną próbę bez karty kredytowej. Ta oferta jest kusząca dla małych firm zaczynających w e-mail marketingu i chcących wykorzystać media społecznościowe.
5. HubSpot
HubSpot pozostaje wierny swojej nazwie - jest to wszystko w jednym miejscu dla marketerów, aby wykonać wszystkie swoje zadania z intuicyjną i zorganizowaną platformą CRM, która zawiera Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub, CMS Hub i Operations Hub.
Poziomy cenowe
Darmowy za 0 dolarów, Starter za 45 dolarów, Professional za 80 dolarów i Enterprise za 3200 dolarów miesięcznie.
Włączenia
- Bezpłatnie: Darmowe oprogramowanie CRM, 2 000 e-maili miesięcznie, ograniczona integracja SMM i metryki e-maili.
- Starter: 5x kontakt limit e-maili na miesiąc, 100 raportów całkowitych e-mail, do 3 automatycznych e-maili na formularzu, e-mail, i in-app wsparcia.
- Professional: 10x contact limit emaili miesięcznie, 750 emaili metryk, dodatkowe raporty dotyczące zdrowia emaili, integracja z innymi platformami takimi jak Google Brand Analytics, SEO i SMM.
- Enterprise: Oferuje te same funkcje, co plan profesjonalny, ale z dodanymi funkcjonalnościami, takimi jak testy techniczne w lejku sprzedaży wyzwalacze behawioralne i raportowanie oraz integracja analityczna Youtube.
Popularny przypadek użycia
Jeśli jesteś obecny w wielu platformach eCommerce i konsekwentnie prowadzisz reklamy, takie jak Amazon PPC, HubSpot i Udemy dadzą ci wsparcie, jak żadne inne oprogramowanie nie może. Chociaż wycena może być nieco droga, plan Starter powinien być więcej niż wystarczający dla wszystkich małych firm, aby zwiększyć ich możliwości i skalę działania.
Podsumowując
Bycie przedsiębiorcą w tym wirtualnym świecie nie jest łatwym wyczynem do osiągnięcia. Jeśli jesteś właścicielem początkującej firmy w tym trudnym polu biznesowym, będziesz potrzebował planu gry, aby wznieść się na szczyt.
Uzyskanie jak najwięcej zasobów, jak można za mało lub bez ceny może już zwiększyć swoje szanse na sukces, więc skorzystać z tych możliwości, że narzędzia marketingu e-mail zapewniają. Różne inkluzje, które otrzymasz od różnych narzędzi do email marketingu zostały przedstawione powyżej. To normalne, że czujesz się przytłoczony wszystkimi tymi opcjami, ale ta lista pomoże Ci zdecydować, który z nich będzie idealnie pasował do Twojej firmy. Więc, jakie jest najlepsze narzędzie do email marketingu dla Twojej firmy?
Bio autora
Jayce jest dyrektorem zarządzającym Seller Interactive, agencji marketingowej Amazon, która oferuje usługi Amazon SEO dla marek zbudowanych na Amazon. Dzięki umiejętnościom w zakresie marketingu treści, które doprowadziły go do najlepszych marek, takich jak GoDaddy i Toyota, ugruntował swoją wiedzę i doświadczenie w pomaganiu markom osiągnąć nowe szczyty.
Zobacz
Przeglądy praktyk zawodowych Cedefop: Włochy...
Tematyczny przegląd krajowy (TCR) Cedefop dotyczący praktyk zawodowych dla Włoch został...
Impreza upowszechniająca projekt StartApp
Projekt europejski "STARTAPP - zrównoważone strategie rekrutacji młodych ludzi zainteresowanych...
Certyfikacja roli menedżera ds. dobrego...
Projekt WELLypowstał w odpowiedzi na fizyczne i psychiczne skutki pracy dla pracowników...